Het bestuur van de Provincie Utrecht wil dat iedereen alle informatie en diensten op onze website goed kan lezen en gebruiken. Daarom werken we er continu aan om deze website te laten voldoen aan de Europese toegankelijkheidsnorm EN 301 549 en de technische standaard WCAG 2.1.
De digitale toegankelijkheid van onze site wordt de komende maanden verbeterd waardoor iedereen alle informatie en diensten op onze website goed kan lezen en gebruiken.
Om digitaal toegankelijk te zijn werken we aan:
De toegankelijkheidsrichtlijnen stellen hoge eisen aan pdf-bestanden. Provinciale Staten kan niet garanderen dat alle pdf's op de website aan de toegankelijkheidsrichtlijnen voldoen. We passen de oude gepubliceerde pdf’s niet aan maar richten ons op toegankelijke nieuwe publicaties. Wel maken we pdf’s op verzoek toegankelijk. Neem hiervoor contact met ons op via info@provincie-utrecht.nl
Loopt u tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heeft u een vraag of opmerking over toegankelijkheid? Neem dan contact op via info@provincie-utrecht.nl
Binnen 5 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging.
We informeren u over de voortgang en de uitkomst.
Binnen 3 weken is uw verzoek afgehandeld.
Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht is behandeld? Of hebben we niet op tijd gereageerd? Dan kunt u contact opnemen met de Nationale Ombudsman.
Op Digitoegankelijk.nl vindt u meer informatie over digitale toegankelijkheid.
Status toegankelijkheidslabel van Werken bij provincie Utrecht. Volg de link voor de volledige toegankelijkheidsverklaring.